Juhannus on meillä herttainen

Seurakunnan kaikille avointa juhannusjuhlaa vietetään aattoiltana Lummeniemen leirikeskuksessa. Ohjelma alkaa klo 18 lipunnostolla. Luvassa on rentoa kahvittelua ja oleilua. Grillimakkaraa paistellaan lähetystyön hyväksi. Yhteislaulua lauletaan Kari Keurulaisen säestämänä. Iltaa isännöi Jussi-pappi.

Juhannuspäivänä on sanajumalanpalvelus klo 12 Haapasaaren (eli kirkon) hautausmaalla. Lähtö kirkon parkkipaikalta vähän aiemmin. Jumalanpalvelus pidetään hautausmaan "uudella puolella" metallisen ristin luona. Sään niin vaatiessa ollaan kuitenkin seurakuntatalolla. Kanttorin tehtävissä Kari Keurulainen haitarin kanssa, papin tehtävät hoitaa Juha Summala. Jumalanpalvelus striimataan eli lähetetään suorana Facebookissa, jota voi seurata myös kotisivun etusivulta.

Konfirmaatiomessu on sunnuntaina 27.6. klo 11 Konginkankaan kirkossa, koska Viitasaaren oma kirkko on remontissa. Messua toteuttamassa ovat Juha Summala, Alpo Syvänen, isoset, kummit, kanttorina Hanna Kaasinen ja tietysti päivän päähenkilöt: konfirmoitavat nuoret. Konfirmaatio on seurattavissa seurakunnan Facebookin kautta.

Sunnuntaina 27.6. on myös kesäillan hartaus kappelissa klo 18. Hartautta on toteuttamassa Raija Kurosen messuryhmä.

Tervetuloa osallistumaan ja hyvää juhannusta kaikille kansalle!

Thu Jun 24 16:03:23 EEST 2021