"Seurakunnan syksy 2021" ilmestyi

"Seurakunnan syksy 2021" on julkaistu keskiviikkona 1.9. Viitasaaren Seudun sivuilla ja tässä kotisivuilla. Siinä on yhteisiä kuulumisia ja syksyn tapahtumia. Toiveena on, että toimintaan päästään entistä normaalimmin, mutta koronan vuoksi annettuja ohjeita noudatamme edelleen.

Seurakunnan syksy -julkaisussa on mm. kirkkoherran pohtiva kirjoitus seurakunnan roolista, juttu kirkon korjauksen ja huoltorakennuksen rakentamisen edistymisestä, tietoa henkilömuutoksista diakoniassa, uutinen Rantapolusta ja paljon tietoa erilaisista tulevista tapahtumista. Tapahtumia toivottavasti saamme järjestää: Kiitollisuudella-konsertti, Love Viitasaari, Majataloilta, kaikki kerhot, yhteissynttärit, jumalanpalvelukset ja monenlaista muuta.

Klikkaa liite auki tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan tapahtumiin ja toimintaan!

2021-09-01 09:29:21.0