Ville Luokkanen seurakuntamestarin sijaiseksi

Kirkkoneuvosto päätti kokouksessaan palkata Ville Luokkasen seurakuntamestarin sijaiseksi syyskuusta ensi vuoden helmikuun loppuun saakka. Sijainen tarvitaan, koska seurakuntamestari Seija Ruuskalle on myönnetty hänen hakemansa työvapaa. Jyväskylän seurakunnan Tikkakosken alueseurakunta on valinnut Ruuskan Tikkakosken alueseurakuntaan sijoitettuun suntion virkaan.

Ville eli Vilho Luokkanen on ollut tänä vuonna jo aiemminkin Viitasaarella mm. seurakuntamestarin sijaisena. Hän on valmistunut suntioksi viime vuonna.

Neuvosto esittää tuloveroprosentiksi 1,85 %

Kirkkoneuvosto käsitteli kokouksessaan myös tuloveroprosenttia ensi vuodelle. Neuvosto esittää kirkkovaltuustolle, että se olisi 1,85 % kuten tänä vuonnakin. Tuloveroprosenttia nostettiin 1,6 prosentista nykyiseen tämän vuoden alusta.

2021-09-14 18:34:00.0