Kirkon remontti valmistuu ensi vuoden puolella

Kirkon peruskorjaus valmistuu alkuperäisessä aikataulussaan eli ensi vuoden puolella. Kirkon meneillään olevassa isossa remontissa ei ole tullut vastaan mitään suuria yllätyksiä, mutta muutamat työvaiheet ovat vieneet aikaa sen verran, että vastoin toiveita kirkkoa ei saada käyttöön vielä jouluksi.

Kirkon remontti viedään huolellisesti loppuun. Tammikuu tehdään vielä korjaustöitä ja käyttöön kirkko todennäköisesti helmikuussa. Juhlajumalanpalveluksen päivämäärää ei ole vielä asetettu.

Alunperinkin korjaustöihin oli varattu aikaa koko talvi.

Huoltorakennus valmistuu joulukuussa

Yhtä aikaa kirkon peruskorjauksen kanssa on tehty kirkonmäelle uutta huoltorakennusta, johon valmistuvat myös yleisövessat. Huoltorakennus valmistuu joulukuun aikana.

Jouluksi saadaan kirkonmäelle myös valaistus taas toimimaan, joten Haapasaaren hautausmaalla näkee hyvin liikkua.

2021-11-26 10:59:00.0