Osallistu seurakunnan juhannukseen

Tule mukaan seurakunnan tapahtumiin juhannuksena.

Juhannusaatto Lummeniemen leirikeskuksella perjantaina 24.6. sisältää saunomista, yhteislaulua ja kokon. Rantasauna on lämpimänä klo 16 alkaen, lipunnosto on klo 18 ja kokko sytytetään klo 20. Illan aikana yhteislaulua säestää haitarilla Kari Keurulainen. Illan aikana on tarjolla makkaraa ja kahvia, joista on vapaaehtoinen maksu käytetään lähetystyön hyväksi. Illan isäntänä toimii kirkkoherra Antti Hiltunen.

Juhannuspäivän la 25.6. sanajumalanpalvelus on klo 12 kirkossa.

Sunnuntaina 26.6. on konfirmaatiomessu klo 11 kirkossa.

Sunnuntaina on myös Psalttamus - Pelimannivirsiä klo 19 alkaen kirkossa.
Kyseessä on kansanmusiikkikonsertti, jossa esiintyvät Senni Valtonen instrumentteinaan kantele, puhaltimet, urut ja nyckelharpa ja Timo Alakotila soittiminaan piano ja harmooni. Tilaisuuteen on vapaa pääsy, ohjelma maksaa 10 €. Yksi suomalaisen nykykansanmusiikin uranuurtajista, kansanmusiikkipedagogi Timo Alakotila sekä Sibelius-Akatemiassa kirkkomusiikin aineryhmässä opettava Senni Valtonen yhdistelevät laajalla soitinarsenaalilla pelimannimusiikkia ja virsiä omin sovituksin ja sävellyksin. Lopputulos vie kuulijan uuteen mielenkiintoiseen maailmaan. Kirkkomusiikki kohtaa kansanmusiikin!

2016-06-21 11:48:33.0