Seurakuntamestarin toimi tulee hakuun

Seurakuntamestari Seija Ruuska on irtisanoutunut seurakuntamestarin toimesta. Kirkkoneuvosto hyväksyi kokouksessaan hänen irtisanoutumisensa ja päätti täyttää toimen vakituisesti kesäkuun alusta alkaen. Tointa hoitaa siihen asti Vilho Luokkanen. Hän on ollut Ruuskan sijaisena jo Ruuskan työvapaan ajan syyskuun alusta lukien, jolloin Ruuska siirtyi Tikkakosken alueseurakunnan suntioksi. Kirkkoneuvosto valtuutti työryhmän valmistelemaan seurakuntamestarin toimen hakua ja tekemään kirkkoneuvostolle päätösesityksen valittavasta henkilöstä.

Sähköurkuja esitetään hankittavaksi seurakuntatalon saliin

Kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle lisätalousarviota tälle vuodelle sähköurkujen hankkimiseksi 3600 eurolla. Urkujen käyttöpaikka olisi seurakuntatalon iso sali ja mahdollisesti Hiekan kappeli. Urut ovat jo olleet seurakuntatalon salissa vuokralla, kun kirkon remontin takia jumalanpalveluksia on pidetty isossa salissa.

2022-02-24 13:29:00.0