Uudistimme kotisivumme

Vaihdoimme seurakunnan kotisivuille uuden, raikkaan ilmeen torstaina 18.2. Tervetuloa tutkimaan uusia sivuja!

Seurakunta on aktiivisimpia tapahtumien järjestäjiä Viitasaarella. Uudet sivut nostavat tapahtumat aiempaa näkyvämpään rooliin - toivottavasti löydät sinua kiinnostavat tapahtumat, toiminnat ja ryhmät helposti. Myös kuvat pääsevät nyt esille paremmin kuin ennen.

Jatkamme kiitosta saaneella tyylillä tuottaa ahkerasti paikallista, omaan seurakuntaan liittyvää juttutuotantoa. Kotisivu-uudistuksen myötä olemme toisaalta lisänneet linkkejä kirkon yhteisiin palveluihin ja taustoittaviin aineistoihin.

Muuttoliikettä tapahtuu koko ajan. Seurakunnan nyt käyttöönottamaa Lukkari-julkaisujärjestelmää siirtyvät vähitellen käyttämään yhä useammat Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakunnat. Kun sivustoilla on sama perusrakenne, löytää seurakunnasta toiseen muuttavakin toivottavasti helposti etsimänsä.

Oman aikansa uusiin sivuihin tottuminen vie. Kiitos jo etukäteen kärsivällisyydestä. Otamme mielellämme palautetta vastaan uusista sivuista ja muusta toiminnasta. Laita viestiä, kilauta puhelimella tai tartu hihasta. Halutessasi voit käyttää palautteen lähettämiseen palautelomaketta.

2016-02-17 20:49:00.0